Cliëntervaringen

Als zorgaanbieder dienen wij cliëntervaringen te meten en anoniem op onze website te plaatsen, zodat deze voor onze cliënten zichtbaar zijn.

Om deze ervaringen te toetsen vragen wij onze cliënten om tijdens de behandeling minimaal 2 keer een lijstje in te vullen omtrent deze tevredenheid. Dit zal een keer tijdens het behandeltraject plaatsvinden, jaarlijks en een keer bij de afsluiting van het traject.
Bij de BGGZ betekent dit dat je na 6 weken een verzoek krijgt om een lijstje in te vullen en nogmaals bij het afsluiten. Bij de SGGZ betekent dit dat je na 4 maanden een verzoek krijgt en nogmaals bij afsluiting.

De uitnodiging zal via ons systeem verstuurd worden naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Op het moment dat je de lijst invult en terugstuurt komt deze automatisch in je dossier. De resultaten kunnen wij inzien. Aan de hand van deze resultaten kiezen we jaarlijks verbeterpunten.
Uiteraard kun je deelname weigeren, wij vragen je dit aan te geven tijdens het eerste gesprek.

Ervaringen over 2020

Uit bovengenoemde resultaten maken wij op dat de punten ‘de mogelijkheid betrekken familie of naasten’ en ‘informatie over vragenlijsten en behandeling’ aandachtspunten blijven.

Ervaringen over 2019

Wij zijn tevreden met de hoge scores op de punten ‘bejegening’, ‘bereikbaarheid’ en ‘uitvoering behandeling’, dit vinden we belangrijk en we blijven ons uiteraard inzetten op dit gebied. Uit bovengenoemde resultaten maken wij op dat de punten ‘samen beslissen’, ‘de mogelijkheid betrekken familie of naasten’ en ‘informatie over medicatie’ aandachtspunten blijven. Wat betreft dit laatste punt is een mogelijke verklaring dat voor veel van onze clienten geld dat meditatieverstrekking niet via ons verloopt waardoor hier ook geen specifieke informatie over is gegeven. 

Ervaringen over 2018

Ervaringen over 2017

 

Ervaringen over 2016

clientervaringen januari 2017